Bestellen

‘Mijn Hippetrends’ account

Om in de Hippetrends.nl web shop te kunnen bestellen is het mogelijk om een ‘Mijn Hippetrends’ account aan te maken. Deze hoeft u maar één keer aan te maken.

Ga naar ‘Mijn Hippetrends’ rechtsboven aan de pagina. Klik vervolgens op ‘Account pagina’. Vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘Gegevens opslaan’. Gefeliciteerd u heeft een account aangemaakt.

Het Bestelproces:

Stap 1. Selecteer het product dat u wenst te bestellen.

Stap 2. Klik op ‘Toevoegen aan winkelmand’. 

Stap 3. Klik op ‘Winkelmand’ om te zien wat u heeft geselecteerd aan producten.

Stap 4. Klik op ‘Naar je winkelmand’ om aantallen te wijzigen of producten te  verwijderen.

Stap 5. Klik op ‘Afrekenen’ om uw bestelling af te ronden.

Stap 6. Als u al een account heeft, log dan in onder ‘Ik heb al een account’. Als u een nieuwe klant bent, maak dan een account aan onder ‘Ik wil klant worden’.

Stap 7. Na het aanmaken van uw account kunt u kiezen of waar u het product wilt laten bezorgen.

Stap 8. U kunt nu uw ‘Bestelling afronden’. Selecteer een betaalmethode en klik op ‘Verder met betalen’. Vult u hier uw bank- of creditcard gegevens in en rond de bestelling af.

Stap 9.  U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.  

Stap 10. U ontvangt uw factuur per e-mail

Stap 11. Op het moment dat uw bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg u een e-mail met een Track & Trace code waarmee u op elk gewenst moment zelf kunt kijken waar het pakket zich bevindt. 

Belangrijk: 
Gratis verzending binnen Nederland voor orders boven de € 20,-. Voor brievenbus pakketten hanteren wij € 1,99 aan verzendkosten. Pakketten onder € 20,00 hanteren wij € 4,95 aan verzendkosten.

Voor bestellingen naar België, Frankrijk of Duitsland brengen wij standaard een bedrag van € 15,00 aan verzendkosten in rekening.

FAQ’S Bestellen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van uw bestelling ontvang u per e-mail.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
U ontvangt een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt bekijken.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de Hippetrends.nl web shop geldt: 
leveringstermijn van het product bedraagt 1 a 2 werkdagen ( leveringen niet op zondag ).

Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Bestellingen kunt u plaatsen als u woonachtig bent in Nederland, België of Duitsland. 

Toen ik een artikel in mijn winkelmand legde was het op voorraad, maar toen ik wilde afrekenen niet meer. Hoe kan dit?
Een product is pas voor u gereserveerd als de bestelling is afgerond. Het kan dus zo zijn dat het uitverkocht raakte op het moment dat u wilde afrekenen. Mocht dit het geval zijn, dan zult u hier een melding van krijgen op het moment dat u uw  winkelmand wilt afrekenen. Hippetrends doet er uiteraard alles aan om de voorraad up-to-date te houden om dergelijke situaties te voorkomen.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. U kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard per post retourneren. Uw geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. 

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een ander adres dan mijn contactadres, bijvoorbeeld naar mijn werk?
Ja, dat is zeker mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die u aanmaakt blijven behouden, zodat u bij elk bezoek aan onze web shop weer kunt kiezen op welk adres u de bestelling wilt laten afleveren.

Afleveren op een postbus adres is helaas niet mogelijk!

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
Direct na het succesvol afronden van uw bestelling en de betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvangt u de factuur per e-mail. 

Op het moment dat de bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg u een e-mail met een Track & Trace nummer waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.