Klachten en Garantie

  • Op de door Hippetrends.nl geleverde producten bestaat een garantie. Dit is de garantie zoals die door de fabrikant op haar producten geleverd wordt. Deze garantie tast jouw rechten die voortvloeien uit de wet of overeenkomst niet aan.
  • Om een beroep te doen op de garantieregeling, dient u de volgende stappen te doorlopen:


– 1. Stuur direct na constatering van het defect het verzoek met foto’s van het product naar info@hippetrends.nl. 

– 2. Geef uw ordernummer door (zorg dus dat je deze bewaart).
– 
3. U ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen een reactie. 

De bovengenoemde garantieregeling laat uw overige rechten op de grond van de wet uiteraard ongemoeid.

  • Alle klachten in verband met de levering, kwaliteit, hoedanigheid van het product of iedere andere klacht, zullen door Hippetrends.nl serieus in behandeling worden genomen.
  • Je dient een klacht kenbaar te maken bij de afdeling klantenservice van Hippetrends.nl (gegevens staan vermeld in artikel 12 van deze voorwaarden).
  • Hippetrends.nl zal binnen 10 dagen de klacht proberen op te lossen. Hippetrends.nl zal je hierover schriftelijk (via brief of e-mail) berichten

FAQ’S KLACHTEN & GARANTIE

Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.