Veel gestelde Vragen

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om uw bestelling te volgen. Wanneer uw order door ons is ingepakt ontvangt u namelijk een Track & Trace code waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de web shop van Hippetrends.nl geldt: 
leveringstermijn van het product bedraagt 1 à 2 werkdagen (leveringen niet op zondag).

Is er sprake van een minimaal orderbedrag?
Nee, er is geen sprake van een minimaal orderbedrag.

Wat zijn de verzendkosten?
Je bestelling word gratis verzonden binnen Nederland vanaf € 20,-. Voor brievenbus pakketten hanteren wij € 1,99 aan verzendkosten. Pakketten onder € 20,00 hanteren wij € 4,95 aan verzendkosten.
Indien je woonachtig bent in België, Frankrijk of Duitsland wordt er standaard € 15,00 verzendkosten in rekening gebracht.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Ja, dit is mogelijk. Op dit moment is wel alleen mogelijk om te verzenden naar België en Duitsland.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestellen kunt u bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die u aanmaakt blijven behouden, zodat u bij elk bezoek aan onze web shop weer kunt kiezen op welk adres u de bestelling wilt laten afleveren. U kunt de bestelling overigens niet op een postbus adres laten bezorgen.

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, u ontvangt de factuur dus ook alleen via e-mail.

Is het veilig om te betalen op de Hippetrends.nl webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internet verbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browser balk en het slotje rechts bovenin naast de browser balk. Het is dus veilig om te betalen in de web shop van Hippetrends.nl .

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Nee, dit is helaas op dit moment nog niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kunt u deze helaas niet meer annuleren. 
U kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de Retourvoorwaarden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 werkdagen na retourneren uw geld terug. In sommige gevallen kan het langer duren, maar u ontvangt uw geld uiterlijk binnen 20 dagen.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
U krijgt de verzendkosten alleen vergoed als u de volledige bestelling, dus alle producten, retour stuurt. 

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt of een DHL parcel shop.

Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.